مادرانه

ساخت وبلاگ

رم ایتالیا پایتخت ایتالیا + تصاویر

  • رم ایتالیا پایتخت ایتالیا + تصاویر

    رم یکی از قدیمی‌ترین شهرها در طول تاریخ محسوب شده و نام آن از اسم اولین پادشاه این شهر، رومولوس، گرفته شده است. این شهر در سال 1870 پایتخت ایتالیای امروزی نام گرفت.

    در این مطلب نکات مهم درباره‌ی شهر رم ایتالیا را بررسی خواهیم کرد:

    1. بدون شک رم یکی از قدیمی‌ترین شهرها در طول تاریخ محسوب می‌شود. قدمت پیدایش این شهر بر اساس مستندات به قرن ۷ پیش از میلاد مسیح بازمی‌گردد.

    2. برای نام شهر رم نظریه‌های متفاوتی مطرح است. یکی از این نظریه‌ها بیانگر آن است که این واژه از اسم اولین پادشاه این شهر «رومولوس» (Romulus) گرفته شده است. بر اساس نظریه‌ای دیگر، این اسم از واژه‌ی باستانی (Rhome) به معنای «قدرت» ریشه گرفته است. در یکی دیگر از نظریه‌‌ها، به نام باستانی رودخانه‌ی «تایبر» (Tiber) اشاره می‌شود. در زمان باستان نام این رودخانه (Rumon) یا (Rumen) بوده است. برای سفر به رم ایتالیا باید ویزای ایتالیا را دریافت کنید قبل از دریافت ویزا نیاز به دریافت وقت سفارت ایتالیا هستید .

    3. در سال ۱۸۷۰ بود که شهر رم به عنوان پایتخت ایتالیای امروزی نام گرفت؛ تا قبل از آن، فلورانس پایتخت این کشور به شمار می‌رفته است.
    4. بنای «کولوسئوم» (Colosseum) یک تماشاخانه‌ی بزرگ برای مراسم گوناگون محسوب می‌شده است که در قرن اول میلادی ساخته شد. این بنای عظیم گنجایش ۷۰ هزار تماشاگر را داشت. از طرفی کولوسئوم با بیش از ۵ میلیون بازدیدکننده در سال، پربازدیدترین جاذبه‌ی فعلی رم محسوب می‌شود.

    5. ساخت کولوسئوم ۱۲ سال زمان برد. با این وجود این بنا از بهترین معماری‌های تاریخ محسوب می‌شود. تصورش را کنید، به کمک مسیرهای خروج آن، تمامی ۷۰ هزار تماشاگر می‌توانستند در عرض ۳ دقیقه آن را تخلیه کنند!

    6. شاید باورش سخت باشد اما اگر بخواهیم امروز بنایی همانند کولوسئوم بسازیم، باید مبلغی نزدیک به ۴۰۰ میلیون دلار خرج کنیم!

    7. احتمالا نمی‌دانید که بتن از اختراعات رومیان باستان است! طبق شواهد، قدیمی‌ترین سازه‌های بتنی در جهان در این منطقه قرار گرفته‌اند. از ۲۱۰۰ سال پیش بتن به عنوان یکی از مواد سازنده‌ی بناها و پل‌های این منطقه به کار گرفته می‌شده است.

    8. اولین مرکز خرید جهان نیز در قرن اول توسط امپراطوری روم ساخته شد. این منطقه از ۴ ساختمان بلند موسوم به «تراجان» (Trajan) بهره می‌برده که ۱۵۰ مغازه را در خود جای داده بود.

    9. بنای «پانتئون» (Pantheon) رم نیز به عنوان یکی دیگر از اصلی‌ترین جاذبه‌های این شهر، با قدمتی بیش از ۲ هزار سال، عبادتگاه رومیان باستان محسوب می‌شده است.

    10. امید به زندگی در دوران روم باستان در حدود ۲۵ سال بود؛ در حالی که مردم کنونی رم به طور میانگین ۷۰ سال امید به زندگی دارند. دریافت وقت سفارت یونان برای سفر به این کشور الزامی است.

    11. جنگ بین امپراطوری روم و امپراطوری ایران ۷۲۱ سال به درازا انجامید. از این حیث این جنگ در طول تاریخ رکورددار است.

    12. با وجود تمام توصیفاتی که از روم باستان و امپراطوری آن کردیم، این امپراطوری در اوج دوران حکومت خود، تنها ۱۲٪ از جمعیت جهان را تشکیل می‌داد؛ به همین دلیل امپراطوری روم ۲۸امین امپراطوری بزرگ تاریخ لقب می‌گیرد! در حالی که جایگاه اول متعلق به امپراطوری  بریتانبیا است.

    13. شهر رم در مرکز ایتالیا، ناحیه‌ی «لاتزیو» (Lazio) و در کرانه‌ی رود تایبر در ارتفاع ۴ کیلومتری از سطح دریا واقع شده است.

    14. رم از آب و هوایی گرم در تابستان‌ها و سرد و مرطوب در زمستان‌ها بهره می‌برد. میانگین دمای این شهر در روزهای سرد سال ۴ درجه و در روزهای گرم سال ۲۹ است.

    15. رم با بیش از ۴ میلیون نفر شهروند، چهارمین شهر پرجمعیت اروپا محسوب می‌شود.

    16. میزان ۱۰٪ از جمعیت شهر رم را غیرایتالیایی‌ها تشکیل می‌دهند. نیمی از این میزان را مردم اروپایی با ملیت‌هایی از رومانی، لهستان، اوکراین و نیمی دیگر را مردم اهل فیلیپین و بنگلادش تشکیل می‌دهند. در صورتی که قصد سفر به لهستان یا اوکراین را داشته باشید باید با قوانین و مقررات اخذ وقت سفارت لهستان و اخذ وقت سفارت اوکراین آشنایی کامل داشته باشید.

    17. با برخورداری از ۹۰۰ کلیسای کوچک و بزرگ، مسیحیت دین غالب مردم رم محسوب می‌شود.

    18. امروزه شهر رم بیش از ۱۳ میلیون گردشگر را به طور سالانه به خود می‌بیند.

    19. در بین تمام موزه‌های کوچک و بزرگ شهر رم، موزه‌ای مخصوص «پاستا»، غذای ملی ایتالیا، وجود دارد که از ۱۱ اتاق در ۲ طبقه برخوردار است.

    20. یکی از مشخصه‌های رم چشمه‌های این شهر است. تعداد این چشمه‌ها نزدیک به ۳۰۰ عدد است. همچنین به رسمی دیرین، سنت سکه اندازی در این چشمه‌ها برقرار است. به طور مثال ارزش سکه‌هایی که سالانه از چشمه‌ی «تروی» (Trevi) جمع‌آوری می‌شود، بیش از یک میلیون دلار است که به خیریه‌ها اهدا می‌شود.

    21. کشور واتیکان به عنوان کوچک‌ترین کشور جهان با وسعت ۴۴ هکتاری و جمعیتی یک هزار نفری، در شهر رم قرار گرفته است.

    22. متروی رم در سال ۱۹۵۵ تاسیس شد و هم‌اکنون از ۷۳ ایستگاه در ۳ خط خود بهره می‌برد.

    23. رم علاوه‌بر پایتخت ایتالیا، مرکز اقتصادی این کشور نیز محسوب می‌شود. بسیاری از کارخانه‌ها، دفاتر و شرکت‌های این کشور در شهر رم واقع شده‌اند. صنایع ماشین‌آلات، کامپیوتر و هوافضا از جمله صنایع پررونق در این شهر به شمار می‌روند.

    24. رم به عنوان چهارمین مرکز مد، پس از شهرهای میلان، نیویورک و پاریس (برای سفر به پاریس نیاز به دریافت وقت سفارت فرانسه دارید) شناخته می‌شود.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

سایت مجله تایم در عرصه های زیر فعالیت می کند و دارای پست هایی دیدنی در این عناوین است : بیوگرافی ، بیوگرافی هنرمندان ، بیوگرافی بازیگران ، بیوگرافی ورزشکاران ، بیوگرافی فوتبالیست ها ، هنرمندان ، ورزش ، تیزر فیلم ، انیمیشن ، کلیپ ، سینما ، موسیقی ، آنونس ، آشپزی ، دانلود ، سلامت ، بازی ، بازی های رایانه ای ، خواننده ها ، اس ام اس ، گالری عکس ، گل و گیاه ، آموزش ، تکنولوژی ، خودرو ، ماشین ، مشخصات خودرو ، بیوگرافی هنرمندان ، مجله اینترنتی تایم و...

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : رم,ایتالیا,پایتخت,ایتالیا,تصاویر,بیوگرافی , مجله , مجله اینترنتی , مجله تایم , بیوگرافی بازیگران , مجله سلامت , مجله ورزشی , مجله تایم , تایم , تیزر فیلم , بازی , سینما , مشخصات خودرو, نویسنده : کاووسی فر astudentt بازدید : 192 تاريخ : پنجشنبه 18 مرداد 1397 ساعت: 16:13

حتما شما هم توی اینترنت مدام به دنبال راهی واقعی و پرسود برای کسب و کار در فضای مجازی می گردید؟!؟! توی این مقاله آخرین و بهترین راه درآمدی رو بهتون معرفی کنیم ، پیشنهاد می کنم این مقاله را از دست ندهید.
من هم مثل شما خیلی خیلی به دنبال یک راه پرسود می گشتم و قصد داشتم به یک درآمد خیلی خوبی برسم تا اینکه با سایتی به نام کار می کنیم آشنا شدم! این سایت بهترین و شگفت انگیز ترین سایتی بود که تابحال دیده ام این را به عنوان یک دوست به شما پیشنهاد می کنم که حتما دست کم یک سری به این سایت بزنید.
سایت کار می کنیم یک سایت فوق العاده بر پایه فریلنسری هست که به شما این امکان رو میده تا با هر توانایی که دارید و البته میتوانید از طریق اینترنت به مشتریان خود ارائه دهید کسب درآمد کنید. جالب است بدانید شما میتوانید تنها با روزی 2 ساعت کار در منزل به درآمد ثابت 400 هزار تومان در ماه برسید!!! جالب تر از همه این است که این سایت هیچ محدودیت سنی ندارد و محیط بسیار خوبی برای نوجوانان است.
آمریکا با این همه غرور و ادعا حدود 50% از مردمش فریلنسر هستند درنتیجه ما نیز باید به این موضوع اهمیت بیشتری بدهیم.
من که خودم تا حالا 1.200.000 تومان از طریق همین سایت درآمد کسب کرده ام و پیشنهاد می کنم شما هم دست به کار شوید.
سایت کار می کنیم

 

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : درامد,ماهانه,2,میلیون,تومان,از,اینترنت,درامد ماهانه 2 میلیون تومان,کسب درامد میلیونی, نویسنده : کاووسی فر astudentt بازدید : 184 تاريخ : سه شنبه 16 مرداد 1397 ساعت: 0:42

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد تامین اجتماعی

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد تامین اجتماعی

    دانلود مبانی نظری پایان نامه رشته مدیریت


    دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق  ارزیابی عملکرد تامین اجتماعی بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید


    اهمیت ارزیابی و مدیریت عملکرد
    بهبود مستمر عملکرد سازمان ها، نیروی عظیم هم افزایی   ایجاد می کند که این نیروها می تواند پشتیبان برنامه رشد و توسعه و ایجاد فرصت های تعالی سازمانی شود. دولت ها و سازمانها و مؤسسات تلاش جلو برندهای را در این مورد اعمال می کنند. بدون بررسی و کسب آگاهی از میزان پیشرفت و دستیابی به اهداف و بدون شناسایی چالش های پیش روی سازمان و کسب بازخورد و اطلاع از میزان اجرای سیاست های تدوین شده و شناسایی مواردی که به بهبود جدی نیاز دارند، بهبود مستمر عملکرد میسر نخواهد شد. تمامی موارد مذکور بدون اندازه گیری و ارزیابی امکان پذیر نیست.

    لرد کلوین فیزیکدان انگلیسی در مورد ضرورت اندازه گیری می گوید: «هر گاه توانستیم آنچه درباره آن صحبت می کنیم اندازه گرفته و در قالب اعداد و ارقام بیان نماییم، می توانیم ادعا کنیم درباره موضوع مورد بحث چیزهایی می دانیم. در غیر این صورت آگاهی و دانش ما ناقص بوده و هرگز به مرحله بلوغ نخواهد رسید» (رحیمی، 1385، 36). علم مدیریت نیز مبین مطالب مذکور است. هر چه را که نتوانیم اندازه گیری کنیم نمی توانیم کنترل کنیم و هر چه را که نتوانیم کنترل کنیم مدیریت آن امکانپذیر نخواهد بود. موضوع اصلی در تمام تجزیه تحلیل های سازمانی عملکرد است و بهبود آن مستلزم اندازه گیری است و از این رو سازمانی بدون سیستم ارزیابی عملکرد قابل تصور نمی باشد. همچنین صاحبنظران و محققین معتقدند که ارزیابی عملکرد، موضوعی اصلی در تمامی تجزیه و تحلیل های سازمانی است و تصور سازمانی که شامل ارزیابی و اندازه گیری عملکرد نباشد، مشکل است. ارزیابی و اندازه گیری عملکرد موجب هوشمندی سیستم و برانگیختن افراد در جهت رفتار مطلوب می شود و بخش اصلی تدوین و اجرای سیاست سازمانی است (Jollands., 2006).

    ارزیابی و اندازه گیری عملکرد بازخورد لازم را در موارد زیر ارائه می کند:
        با پیگیری میزان پیشرفت در جهت اهداف تعیین شده مشخص می شود که آیا سیاست های تدوین شده به صورت موفقیت آمیزی به اجرا در آمده اند یا خیر؟
        با اندازه گیری نتایج مورد انتظار سازمانی و همچنین ارزیابی و اندازه گیری و رضایت کارکنان و مشتری ها مشخص می شود آیا سیاستها به طور صحیح تدوین شده اند یا خیر؟
        ارزیابی و اندازه گیری عملکرد امکان شناسایی زمینه هایی که مدیریت باید توجه بیشتری به آنها بنماید را میسر می سازد و به شناسایی فرصت ها و محدودیت ها کمک می کند.
        ارزیابی عملکرد باعث ایجاد اطلاعات برای مدیران در تصمیم گیری های مدیریتی خواهد بود. چرا که بخش زیادی از اطلاعات لازم برای تصمیم گیری های مدیریتی از طریق اندازه گیری و ارزیابی سیستم عملکرد و ارزیابی سیستم عملکرد فراهم می آید.

    هر تلاشی که به منظور دستیابی به موفقیت صورت می گیرد باید دارای چارچوبی باشد و بهبود عملکرد سازمانی باید بر آگاهی فرآیندی باشد که چرخه عملکرد نامیده می شود. هر برنامه بهبود، عملکرد سازمانی باید از اندازه گیری عملکرد و بعد ارزیابی عملکرد شروع نماید(علوی و مشفق، 1387). طرحهای ارزیابی و مدیریت عملکرد باید مبتنی بر بهبود مستمر باشند نه مبتنی بر فرهنگ سرزنش و تخطئه. مهمترین اصل ارزیابی عملکرد، اطمینان از این موضوع است که سیستم ارزیابی برای تضمین ارائه خدمات به کاربران، باید مبتنی بر بهبود مستمر نه بر فرهنگ ملامت و سرزنش باشد. اگر عملکرد یک شاخص خاص پایین تر از میزان متوسط باشد، لازم است که بر شناخت علل اشتباهات و نحوه برخورد با آن علل در آینده توجه شود اگر مدیریت بخواهد فرد یا بخشی را سرزنش کند، اغلب این کار نا عادلانه و نقطه مقابل بهره وری خواهد بود ( (Moullin, 2004تهیه و اجرای طرح ارزیابی شایستگی و مدیریت عملکرد کارکنان باید با همکاری مشترک مدیران و واحد های اجرائی انجام شود. 


    البته وظیفه اصلی ستادی آن با مدیر منابع انسانی است ولی در اجرای آن واحدهای عملیاتی باید دخالت مستقیم داشته باشند برای حصول نتیجه مطلوب در ارزیابی لازم است نکات زیر رعایت شود:


        طرح مورد حمایت جدی مدیران و مجریان باشد.
        هدفهای طرح برای همه روشن باشد.
        تصمیمات نهایی با نظر مشورتی مدیران گرفته شود.
        کلیه اطلاعات درباره سوابق کار جمع آوری و مطالعه شود.
        طرح به طور سیستماتیک و در فواصل معین از زمان اجرا گردد.
        نتیجه اجرای طرح ارزیابی شود(میر سپاسی، 1386، 267).


    از طریق مدیریت عملکرد می توان یک پیوند استراتژیک بین چشم انداز، ماموریت و اهداف کارکردی، گروهی و فردی در سازمان ایجاد و سازمان را در جهت تحقق اهدافش کمک کرد و از طریق ارزیابی و سنجش عملکرد می توان به میزان همسویی کارکنان با اهداف مزبور آگاهی یافته و با استفاده از چرخه بهبود و اصلاح عملکرد نسبت به مهارتها، تواناییها، دانش و رفتار کارکنان اطلاعات کسب کرد. رویکرد مدیریت عملکرد ارزش افزئده ای به سازمان اضافه می کند، ولی آنچه از اهمیت زیادی برخوردار است این است که کلیه قسمت های سازمان باید در انجام آن همکاری کنند(Purbey et al., 2007). 

    یکی از صاحبنظران مدیریت اعتقاد دارد که مدیریت عملکرد می تواند مزایای زیر را برای سازمان داشته باشد:
        مدیریت مبتنی بر عملکرد با استفاده از رویکرد سازمان یافته هم اجزا تشکیلات را برای اهداف سازمان متمرکز می کند.
        گزارش دهی مناسب می کند.
        پرداخت را مبتنی بر عدالت می کند.
        انگیزه و شادابی کارکنان را افزایش می دهد.
        مشارکت فکری کارکنان را جلب می کند.
        با تقسیم کار کیفیت را بهبود می بخشد و باعث کاهش هزینه و افزایش درآمد سازمان می شود.
        شایسته سالاری را رونق می دهد (De Waal et al., 2011).

    زندگی در دنیای امروز با گذشته ها بسیار متفاوت است. نظامهای اقتصادی مرتبا در حال تغییر است و نمی توان به آینده آن مطمئن بود. در کنار ثروت و رفاه عمومی که برای نخش اندکی از جمعیت جهان وجود دارد، فقر عمومی و بیکاری در جهان رو به گسترش است. صاحبان قدرت هر روز راه های تازه ای را برای به چنگ آوردن ثروت ملت ها در پیش می گیرند و از سوی دیگر اقشار کارگر، مد و نیازمند جامعه هم ابزار و قدرت لازم را برای دفاع از حقوق خود ندارند. در دنیای امروز نمی توان تنها به تدابیر فردی و اختیاری تامین اجتماعی متکی بود. ثروت،صاحبان آن را چنان مشغول به خود کرده که فرصت فکر کردن به نیازمندان را ندارند. الگوی های سنتی تامین اجتماعی از قبیل حق خویشاوندی، حق همسایگی، حق برادری و امثال آن در حال کمرنگ شدن است و کمک های این چنینی نمی توان نیاز جامعه را برآورده سازد.


    دولت ها ناچارند خودشان دخالت کنند و به کمک مالیات و حق بیمه، نظام های تامین اجتماعی را در جامعه تقویت نمایند. نظام مقدس اسلامی طی حدود یک ربع قرن از دوران استقرار خود، گام های بزرگی را در جهت محو فقر و کمک به نیازمندان به کار گرفته اما با وجود این هنوز چهره کریه فقر در جامعه اسلامی نمایان است. اختلاف سطح بین ثروتمند و فقیر رو به افزایش و نرخ بیکاری رو به گسترش است. با وجود تلاش های حمایتی، خیریه و امدادی بسیار زیاد و بهره گیری حدود پنج میلیون نفر از کمک های نهادهای حمایتی و خیریه، به نظر می رسد کمک های خیریه مردمی و اعتبارات دولتی برای پوشش دادن به همه نیازها کافی نیست و در حقیقت نمی توان امیدوار بود که صرفا با اتکاء به این روش بتوان به عدالت اجتماعی اسلام که هدف غایی حکومت اسلامی است، دست یافت. پس چه باید کرد؟

    اسلام توان آن را دارد مه در همه دوره های تاریخی زندگی انسانپاسخگوی نیاز او باشد.بنابه فرمایش حضرت امام خمینی (ره) « فقه تئوری واقعی و کامل اداره انسان از گهواره تا گور است ». بدین ترتیب، بیمه های اجتماعی با مبانی فقهی تطبیق یافته و با اتکاء به جایگاه قانونی و پشتوانه علمی مستحکم آن، به عنوان بهترین راهکار برای باز توزیع عادلانه درآمدها و کاهش فقر شناخته شده است. نگرش و رویکرد نظام جمهوری اسلامی ایران به موضوع تامین اجتماعی که برگرفته از نوع نگاه دین مبین اسلام به این مقوله است، در اصل بست و نهم قانون اساسی،تعریف و تبیین شده است. در این اصل آمده است:

    (برخورداری از تامین اجتماعی از نظر بازنشستگی، بیکاری، پیری، از کارافتادگی، بی سرپرستی، در راه ماندگی، حوادث و سوانح و نیاز به خدمات بهداشتی و درمانی و مراقبت های پزشگی به صورت بیمه و غیره حقی است همگانی. دولت مکلف است طبق قوانین از محل درآمدهای عمومی ودرآمدهای حاصل از مشارکت مردم، خدمات و حمایت های مالی فوق را برای یک یک افراد کشور تامین کند). درسال های اخیر، بور ساماندهی نظام تامین اجتماعی کشور و گسترش دامنه پوششو جامعیت خدمات آن، تلاش های چشمگیری از سوی دست اندر کاران این حوزه صورت گرفت و در همین راستا، انون نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی کشور در سال 1383 به تصویب رسید. انتظار می رود با اجرای مفاد این قانون، گام موثری در جهت بهبود کیفیت و جامعیت خدمات نظام تامین اجتماعی کشور برداشته شود و بخش دیگری از هدف های عدالت خواهانه نظام اسلامی تحقق یابد (جوان بخت و همکاران، 1387).
     


    فهرست مطالب
    فصل دوم:مبانی نظری و پیشینه تحقیق    4
    1-2 مقدمه    4
    1-1-2  اهمیت ارزیابی و مدیریت عملکرد    6
    2-1-2 آشنایی با مفهوم ارزیابی عملکرد    9
    3-1-2 مفهوم و ماهیت مدیریت عملکرد    11
    4-1-2 هدف مدیریت عملکرد    13
    5-1-2 مدیریت عملکرد به عنوان یک فرآیند    13
    6-1-2 نحوه ارتباط بین مدیریت عملکرد و ارزیابی عملکرد    15
    7-1-2 معیارهای ارزیابی عملکرد سازمان    16
    8-1-2  اهداف، کاربردها و انواع ارزیابی عملکرد    18
    ب) انواع ارزیابی    18
    9-1-2 شاخصهای ارزیابی عملکرد سازمانها    20
    10-1-2 اصول ارزیابی عملکرد    21
    11-1-2 روشهای ارزیابی عملکرد    23
    12-1-2 فرآیند ارزیابی عملکرد    24
    13-1-2 مدل های ارزیابی عملکرد    29
    شکل شماره 2-1: عناصر کارت امتیازی متوازن    32
    14-1-2 مزایای ارزیابی عملکرد سازمان    33
    15-1-2 سیر تکاملی مدلهای سرآمدی کسب و کار و جوایز کیفیت    34
    16-1-2 بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت و مدل سرآمدی EFQM    37
    2-2  کلیاتی در مورد سازمان تامین اجتماعی    39
    1-2-2 معرفی سازمان تامین اجتماعی    39
    1-1-2-2 ماموریت و  تعهدات سازمان تامین اجتماعی    39
    2-1-2-2  تاریخچه سازمان تامین اجتماعی در جهان و ایران    40
    2-2-2  تأمین اجتماعی: هدف آرمانی پیامبران    45
    3-2-2  تامین اجتماعی : تجربه تاریخی انسان    46
    4-2- 2 تامین اجتماعی: ضرورت جهان امروز    47


    3-2 پیشینه تحقیق    50
    1-3-2 تحقیقات داخلی    50
    2-3-2 تحقیقات خارجی    54


    منابع و مأخذ    
    منابع فارسی
    منابع انگلیسی


     

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : مبانی,نظری,و,پیشینه,تحقیق,ارزیابی,عملکرد,تامین,اجتماعی, نویسنده : کاووسی فر astudentt بازدید : 192 تاريخ : پنجشنبه 11 مرداد 1397 ساعت: 15:08

سرور مجازی چیست؟ سرور مجازی یا وی پی اس اصطلاحی هست که بین هاستینگها رواج دارد سرور مجازی از تقسیم سرور اختصاصی با استفاده از مجازی سازهای مانند وی ام ویر یا کی وی ام و دیگر مجازی ساز ها به وجود میاد در این بیان شرکتهای زیاد هستند که ارائه سرور مجازی پرداختند که ما به یکی از برترین آنها در اینجا خواهیم پرداخت :شرکت سروای تی این شرکت یکی از ارائه دهنده های خوب سرور مجازی مباشد که در ان میتوانید این خدمات را مشاهده کنید

سرور مجازی ابری

سرور مجازی آلمان KVM

سرور مجازی آلمان حرفه ای

سرور نیمه اختصاصی (VDS)آلمان

این محصولاتی که در بالا معرفی شد تعداد بسیار کمی از سرویس های این شرکت میباشد که شما میتوانید از آن استفاده کنید نظرات کاربرانی که از سرویسهای این شرکت استفاده کردن مثبت بوده و نارضایتی بین انها مشاهده نمیشود



آپلود عکس 


 

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : سرور,مجازی,پایدار,و,با,کیفیت, نویسنده : کاووسی فر astudentt بازدید : 166 تاريخ : سه شنبه 9 مرداد 1397 ساعت: 19:58

برای سفارش محصولات به ادرسهای زیر با ما تماس بگیرید یا بر روی عکس کلیک کنید

076-3527-0546تلفن تماس:   

[email protected]ایمیل  :

سایت  :  www.yasbeauty.ir

کانال تلگرام :  t.me/Yasbeauty_ir

 

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : لوازم,ارایشی,با,کیفیت,و,ارزان,لوازم ارایشی با کیفیت و ارزان,لوازم ارایشی با کیفیت و ارزان و عمده, نویسنده : کاووسی فر astudentt بازدید : 200 تاريخ : دوشنبه 8 مرداد 1397 ساعت: 20:12

در طراحی سایت امروزه بحث بک لینک به دنبال سئو از مهمترین دغدغه ها در دنیای اینترنت به حساب می آید. همچنین روش مناسبی برای بازاریابی اینترنتی در مبحث تجارت الکترونیک می باشد. در این مقاله می خواهیم بگوییم بک لینک چیست و در بهینه سازی سایت چقدر مهم است . در ابتدا به تعریف بک لینک می پردازیم بک لینک به پیوندهای گفته میشود که از سایتهای دیگر به سایت شما داده میشود ، زمانی که از سایت خود به سایت دیگر پیوند میدهید، سایت مقابل از سایت شما بک لینک دریافت کرده است.

بک-لینک-چیست-و-در-بهینه-سازی-سایت-چقدر-مهم-است

گوگل به بک لینک ها بر اساس میزان محبوبیت و تعداد اهمیت می دهد هر گونه لینک به صفحات شما در سایت‌ها و صفحات دیگر که توسط موتور‌های جستجو پیدا شود بک لینک است. سایت هایی که بک لینک طبیعی ،زیاد دارند و همچنین محتوای جدید و منظم قرار می دهند رتبه خوبی دارند.

توجه داشته باشید که بک لینک را نمی توان از سایتهای با پیج رنک بالا خرید زیرا گوگل و سایر موتورهای جستجو قدرتمند به راحتی سایتهایی که جهت کسب رتبه بهتر در جستجو اقدام به خرید لینک میکنند را شناسایی نموده و از رتبه آنها میکاهد. البته شایان ذکر است اگر مایلید در یک سایت تبلیغات متنی بدهید، با Nofollow سازی لینک میتوانید دیگر نگران بوجود آمدن مشکلی برای سایت خود نباشید.

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : بک,لینک,چیست,و,در,بهینه,سازی,سایت,چقدر,مهم,است؟,بک لینک رایگان,بک لینک ارزان ,بک لینک واقعی ,بک لینک با کیفیت, نویسنده : کاووسی فر astudentt بازدید : 212 تاريخ : پنجشنبه 4 مرداد 1397 ساعت: 20:30

کترینگ شرکتی به اشپزخانه های صنعتی گفته می شود که در آن غذا با حجم بالا و تعداد زیاد برای افراد شرکت های طرف معامله، تهیه غذای پرسنل صورت می گیرد. شرکت ها برای تامین غذای مورد نیاز روزانه ی پرسنل خود از طریق تحقیقات بازار و تحقیقات پزشکی و نوع کار و شرکت کارفرما برنامه ی تهیه غذای سازمانی را ایجاد و تصویب کرده و از طرق مختلف با آشپزخانه های اصطلاحا صنعتی که در این حوزه و در دسترسی شرکت کارفرما می باشند، قرار داد می بندند. در اینگونه قرارداد هاابتدا آشپزخانه صنعتی مورد نظر کیفیت غذا ها و لحاظ کردن مسائل بهداشتی را به اثبات رسانده و طبق موارد عرفی و غذاهای قانونی و حلال و معمول در جامعه منوی غذای پرسنلی خود را به شرکت کارفرما ارائه کرده و کارفرما بر اساس اولویت ها، نظرات کارشناسان بهداشت و بررسی استانداردها و سیاستها و سطح کاری خود لیست غذای شرکتی مورد نظر خود را از بین منوی غذای پرسنلی که آشپزخانه ارائه می کند انتخاب می نماید. در این هنگام ممکن است منوی غذای شرکتی که شرکت کارفرما از آشپزخانه ی صنعتی درخواست می کند، به صورت هفتگی تغییر کند که بر اساس این تغییر و درخواست های کارفرما و ظرفیت آشپزخانه منوی غذای هفتگی از طرف آشپزخانه به کارفرما ارائه می شود و کارفرما بر اساس سیاستها و بودجه ی خود منوی شرکتی را مورد بررسی و تحقیق قرار داده و نهایتن تصویب می کند. برای تصویب منوی شرکتی که شرکت کارفرما از آشپزخانه صنعتی درخواست می کند بایستی مسئولین ذیربط در کارفرما و آشپزخانه بر روی مواردی مانند قیمت و قیمت منوی شرکتی که مبنای تسویه حساب بین دو شرکت خواهد بود مذاکره کرده و به یک قیمت مشخص استاندارد برای غذای هفتگی پرسنل منطقی و معقول به نظر یرسد و کیفیت های مورد نیاز را نیز داشته باشد، برسند. این قیمت بین کارفرما و کترینگ شرکتی تصویب شده و مبنای پرداخت ها در قبل غذای تامین شده از سوی کترینگ شرکتی برای شرکت کارفرما قرار می گیرد. در کل تهیه غذای شرکتی کاری بسیار حساس بوده و از لحاظ میزان تاثیر بر مواردی حیاتی در سازمان مانند سلامتی و بهره وری نیروی پرسنلی شرکت بسیار تاثیرگذار و حایز اهمیت می باشد ضمن اینکه در برخی مناطق مانند مناطق ویژه دستورالعمل های بسیار سخت گیرانه ای تصویب گردیده و به مورد اجرا گذارده می شود که در اینگونه موارد هرگونه تخطی کترینگ شرکتی از استاندارد های بهداشتی می تواند تبعات وسیعی را برای آن بهمراه آورد. خاطر نشان می گردد که تهیه غذای پرسنل بسیار مهم بوده و بخشی از حقوق اساسی پرسنل شرکت بعنوان مستخدمین شرکت تامین کننده ی غذا را تشکیل می دهد. لذا برای انتخاب بهترین کترینگ شرکتی مناسب و نتیجتا تهیه غذای پرسنل به صورت مناسب می بایستی با توجه به افزایش حجم آشپزخانه ها در بازار تهیه غذای شرکتی کمال توجه را بکار برد.

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : غذای,شرکتی,غذای شرکتی ,غذای مامانپز, نویسنده : کاووسی فر astudentt بازدید : 163 تاريخ : سه شنبه 2 مرداد 1397 ساعت: 20:30

لینک دوستان

خبرنامه